SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
500 dni miłości; Marc Webb
Zabij mnie glino; Jacek Bromski, Odlot; Pete Docter
Noc; Michelangelo Antonioni
Golem; Piotr Szulkin, Johny Rambo; Sylvester Stallone
Wielopole, Wielopole; Tadeusz Kantor
Podwójne życie Weroniki ; Krzysztof Kieślowski, Pukają do nieba bram; Thomas Jahn
Lokator; Roman Polański, Dzieci niebios; Majid Majidi
Kolor purpury; Steven Spielberg
Sabrina – Podwodna przyroda; Kenneth R. Koch, Dziwak z Central Parku; Herb Gardner
Underword; Len Wiseman
Wyścig szczurów; Jerry Zucker
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: opracować artystyczną zabawę team building na bazie teledysku do wybranego z następujących przebojów:
TSA, Heavy Metal World, Venom, Black Metal
Rolling Stones. The, Stripped, Hey, Anioł?, Allman Brothers Band, The, The Allman Brothers Band
AC/DC, If You Want Blood You’ve Got It, Breakout, Blues, Sting, …Nothing Like The Sun
2 Tm 2,3, Uwiodłeś mnie Panie
PROBLEM NR 3: – Kwestia zrozumiałego prezentowania niejasnych instrukcji. Opracować zrozumiałą dla dzieci instrukcję użytkowania dowolnej znastępujących leków:
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
82.5, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego – prednison
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA