Praca zaliczeniowa – dla coachów – przedmiot zarządzanie


SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:

  • 500 dni miłości; Marc Webb
  • Zabij mnie glino; Jacek Bromski, Odlot; Pete Docter
  • Noc; Michelangelo Antonioni
  • Golem; Piotr Szulkin, Johny Rambo; Sylvester Stallone
  • Wielopole, Wielopole; Tadeusz Kantor
  • Podwójne życie Weroniki ; Krzysztof Kieślowski, Pukają do nieba bram; Thomas Jahn
  • Lokator; Roman Polański, Dzieci niebios; Majid Majidi
  • Kolor purpury; Steven Spielberg
  • Sabrina – Podwodna przyroda; Kenneth R. Koch, Dziwak z Central Parku; Herb Gardner
  • Underword; Len Wiseman
  • Wyścig szczurów; Jerry Zucker

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: opracować artystyczną zabawę team building na bazie teledysku do wybranego z następujących przebojów:

  • TSA, Heavy Metal World, Venom, Black Metal
  • Rolling Stones. The, Stripped, Hey, Anioł?, Allman Brothers Band, The, The Allman Brothers Band
  • AC/DC, If You Want Blood You’ve Got It, Breakout, Blues, Sting, …Nothing Like The Sun
  • 2 Tm 2,3, Uwiodłeś mnie Panie

    PROBLEM NR 3: – Kwestia zrozumiałego prezentowania niejasnych instrukcji. Opracować zrozumiałą dla dzieci instrukcję użytkowania dowolnej znastępujących leków:

  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 82.5, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego – prednison
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA